Nog 2 weken en dan is het zover, India! - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van JessicaIndia - WaarBenJij.nu Nog 2 weken en dan is het zover, India! - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van JessicaIndia - WaarBenJij.nu

Nog 2 weken en dan is het zover, India!

Door: Jessica

Blijf op de hoogte en volg

23 September 2014 | Nederland, Hoofddorp

Lieve familie en vrienden,

Via deze blog zal ik jullie op de hoogte houden van mijn reis in India.
Veel kijk en lees plezier!

xx

  • 23 September 2014 - 19:53

    Esther:

    IK GA JOU HEEEL ERG MISSEN SCHATTIE!!

    heeeeeel veeeeel plezier meis! via deze site kan ik je toch nog een beetje in de gaten houden gelukkig! 9 oktober zal ik je gezellig komen uitzwaaien en dood knuffelen!

  • 02 Oktober 2014 - 13:15

    Boyd:

    Hey jes, heel veel plezier en ik ga deze site effe in de gaten houden x

  • 04 Oktober 2014 - 16:42

    Linda De Jong:

    Spannend Jessica. Pas je goed op jezelf daar! benieuwd naar je verhalen.xxx

  • 09 Oktober 2014 - 10:45

    Petra:

    Hallo lieve jes

    Ik ga je heel erg missen heel veel plezier.
    Doe je voorzichtig
    Veel liefs je schoonmoeder ×××

  • 09 Oktober 2014 - 14:19

    Henk Buijs:

    Jes ik mis je nu al, ben benieuwd naar je foto's en vooral die op een olifant hihihi succes en hou je blog in de gaten xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 23 Sept. 2014
Verslag gelezen: 315
Totaal aantal bezoekers 6660

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2014 - 16 November 2014

Vrijwilligerswerk in Jaisalmer, India

Landen bezocht: